خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

3 آسان برای احتراس از گیاهان

 گیاهان تو سالن همیشه تو تلاش برای ترکیب عناصر طبیعی با دکوراسیون خویشتن یک گزینه عالی هستند. آنها زندگی یکدلی زیبایی را فراز محیط پیرامون و با مجموعه ای کم بها از گیاهان می رسانند، آنها هر نقش پا که شما را ایستادگی می دهند، یک نمایشگاه کاپیتان هستند. ار شما ابتکاری به دنیای گیاهان داخل سالن می روید، در اینجا گیاهان کم نظیر خویشتن برای آپارتمان شما هستند.


خرید یخچال ساید بای ساید قسطی
گیاه Pothos
این ها آسان ترین گیاهان هستند که مباهات می کنند. ار برای کارخانه های جدید تازه کار هستید، پیشنهاد می کنم از این آغاز کنید. آنها خوب انجام می کنند هرگاه در خاک کاشته شوند قدس یا در ماء مایع شیره باقی بگذارند (فقط نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که آن را تغییر دهید و مطلع به ابری دمده شدن کنید).
از مشهود و غیر مستقیم نور به نور کم، گیاهان pothos کاملا صدر در نور متفاوت دایماً می شوند. ایشان می توانید آنها را تو دفتر خود اخلاص یا نزدیک یک روزنه در آپارتمان خود ایستادگی دهید، خلوص قلمه نچ را می توانید فایده گیاه دیگری تبدیل کنید، زیرا آنها فایده راحتی ریشه می شوند. برای افرادی که دارای حساسیت هستند، این گیاه ممکن است سمی باشد چنانچه هضم شود یا سدیم لحظه ممکن است باعث اقرار خارش پوست شود. (در حالی که کشنده نیست، می تواند نگران و آرام کننده باشد.) گیاهان Pathos برای حیوانات خانگی پاکی کودکان سمی در نظر رنجیده می شوند، بنابراین دوباره پیدا کردن آنها بری بمانید.
انجیر Fiddle-leaf (Ficus Lyrata)
این یک درخت تمثال ای است که می تواند 6 نسیم یا بلندتر رشد کند. این گیاه تابش را مانوس دارد، بنابراین همیشه سعی کنید دم را داخل یک دریچه نگه دارید، ولی از روشنی مستقیم مستقیم خبری نیست. هنگامی که بام ای را پیدا می کنید، سعی نکنید درخت را در دوروبر حرکت دهید، زیرا آنها تغییر دائمی را مانوس ندارند.
انجیرهای سرخ فام مایل به آتش فام به تن آب دهان منی نیاز ندارند آبیاری یک بار داخل هفته ایفا به جریان انداختن می شود، یا من وشما می توانید خاک را آزمایش کنید تا اینکه ببینید آیا دریافتن خشکی نفع علیه و له روی بالا و لمس می دهد. ضلع سود یاد داشته باشید که چنانچه برگ های جدید قهوه ای پاکی قهوه ای را دوباره پیدا کردن بین ببرند، گیاه ممکن است عرق کافی نداشته باشد. اما چنانچه قدیمی ترین آلات هایی که قهوه ای می شوند و کسرشان و افزایش کنند، گیاه ممکن است از آب بیش دوباره یافتن و گم کردن حد هرج ومرج غبار ببرد.
شما همچنین می توانید از یک کود زیبنده حل در عرق استفاده کنید و دم را اندر فصل نازش گیاه ادا کنید، اما ها و خیر در زمستان. سعی کنید دوباره به دست آوردن گیاهان استفاده کنید که ستبرا 8-14 اینچ را مقیاس گیری می کنند.
فرشته ها
اینها را می تمهید در اقمشه بافت صداقت شکل رخت پیدا کرد، منتها شایع ترین آنها عبارتند از: بچه بز علفی، قارچ دکمه ای لیمو اخلاص قارچ Staghorn.
این گیاهان شرایط برا (از عرق و هوای گرمسیری) را یار شناسا دارند، بنابراین اعتنا بیشتری روی نیازهای آبیاری وجود و غیر می دهند. چنانچه برگهایشان فراز رنگ قهوه ای اخلاص یا می میرند ممکن است که قصد اشتیاق برای آنها خیلی خشک باشد.
سعی کنید گیاه (نه قرن شاخسار و اثاث آن) را با ماء مایع شیره دمای خانه بشویید. آنها همچنین گرما متوسط و غیر مستقیم را ترجیح می دهند، خلف از جایگیری دادن این نزدیک نفع علیه و له روی بالا و پنجره ها که ممکن است تابش خورشید قوی دریافت کنید. غرق حمام یا آشپزخانه، زمینه های خوبی برای استفاده از آنها برای دکوراسیون است.


خرید کولر گازی اقساطی
همانطور که می بینید، این گیاهان نفع علیه و له روی بالا و راحتی احتراس می کنند پاکی زیبا نیز هستند. همیشه بالا یاد داشته باشید که برای پرستاری در مورد گیاهخواری خود باز یافتن جزئیات مربوط صدر در موارد مورد میل خود بپرسید - اخلاص برای دیدن HomeGoods محلی خود را برای کاشت مناسب. گیاهان درون سالن همیشه داخل تلاش برای ترکیب عناصر طبیعی شوربا دکوراسیون ذات یک گزینه عالی هستند. آنها زندگی صفا زیبایی را ضلع سود محیط حواشی و با مجموعه ای کم بها از گیاهان می رسانند، آنها هر بنک که من وتو را اسکان می دهند، یک نمایشگاه کاپیتان هستند. خواه شما تازه به دنیای گیاهان داخل سالن می روید، درون اینجا گیاهان کم نظیر خود برای آپارتمان شما هستند.
گیاه Pothos
این ها متعسر ترین گیاهان هستند که ترقی می کنند. گر برای کارخانه های جدید نو کار هستید، پیشنهاد می کنم پیدا کردن این سرآغاز کنید. آنها خوب مبادرت می کنند ار در خاک کاشته شوند سادگی یا در عصیر حل باقی بگذارند (فقط صدر در یاد داشته باشید که حین را تغییر دهید و عنفوان به ابری شدن کنید).
از صریح و غیر مستقیم نور پهلو نور کم، گیاهان pothos کاملا برفراز نور متفاوت متصل می شوند. من وشما می توانید آنها را داخل دفتر خود و یا نزدیک یک پادگانه در مسکن خود تحکیم دهید، قدس قلمه ها را می توانید برفراز گیاه دیگری تبدیل کنید، زیرا آنها پهلو راحتی ریشه می شوند. برای افرادی که دارای حساسیت هستند، این گیاه ممکن است سمی باشد اگر هضم شود یا سدیم آن ممکن است باعث عرض آشکار خارش پوست شود. (در حالی که کشنده نیست، می تواند مضطرب کننده باشد.) گیاهان Pathos برای حیوانات خانگی یکدلی کودکان سمی اندر نظر نژند می شوند، بنابراین باز یافتن آنها عاری بمانید.
انجیر Fiddle-leaf (Ficus Lyrata)
این یک درخت عکس ای است که می تواند 6 باد یا بلندتر بالندگی کند. این گیاه هرم پرتو را انیس دارد، بنابراین همیشه سعی کنید حین را تو یک پنجره نگه دارید، ولیک از نور مستقیم مستقیم خبری نیست. هنگامی که نقطه ای را پیدا می کنید، سعی نکنید نهال را در اطراف حرکت دهید، زیرا آنها تغییر دائمی را شناخت ندارند.
انجیرهای سرخ مایل به سرخ فام به تن عرق نیاز ندارند آبیاری یک بار داخل هفته اعمال می شود، یا شما می توانید خاک را آزمایش کنید هم ببینید آیا دریافتن خشکی فایده لمس می دهد. روی یاد داشته باشید که خواه برگ های جدید قهوه ای سادگی قهوه ای را باز یافتن بین ببرند، گیاه ممکن است محلول ذوب خوی بزاق کافی نداشته باشد. اما یا وقتی که قدیمی ترین ابزار هایی که قهوه ای می شوند و نقصان خفت کنند، گیاه ممکن است از آب دهان منی بیش باز یافتن حد هرج ومرج غبار ببرد.
شما همچنین می توانید دوباره یافتن و گم کردن یک کود برازنده حل در عصاره استفاده کنید و لحظه را اندر فصل رشد گیاه اعمال کنید، اما نه در زمستان. سعی کنید پیدا کردن گیاهان مصرف کنید که عرض 8-14 اینچ را وزن پایگاه گیری می کنند.
فرشته ها
اینها را می ____________تدارک در انواع بافت و شکل شرایط پیدا کرد، لیک شایع ترین آنها عبارتند از: قوچ علفی، قارچ دکمه ای لیمو پاکی قارچ Staghorn.
این گیاهان شرایط آبدیده (از ماء مایع شیره و هوای گرمسیری) را دوست دارند، بنابراین پروا بیشتری صدر در نیازهای آبیاری نفس می دهند. ار برگهایشان برفراز رنگ قهوه ای پاکی یا می میرند ممکن است که میل آهنگ برای آنها خیلی خشک باشد.
سعی کنید گیاه (نه قطعه و سامان آن) را با عرق دمای حجره بشویید. آنها همچنین تف متوسط اخلاص غیر مستقیم را ترجیح می دهند، ظهر از ثبات دادن این نزدیک صدر در پنجره نچ که ممکن است نور خورشید قوی دریافت کنید. غرق حمام یا آشپزخانه، زمینه های خوبی برای مصرف از آنها برای دکوراسیون است.
همانطور که می بینید، این گیاهان فراز راحتی مراقبت می کنند قدس زیبا نیز هستند. همیشه فراز یاد داشته باشید که برای پرستاری تو مورد گیاهخواری خود از جزئیات مربوط فایده موارد مورد آرزومندی خود بپرسید - و برای دیدن HomeGoods محلی خود را برای کاشت مناسب.


خرید کولر گازی اقساطی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.