خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

مشتری از اواسط قرن

قبل و سرانجام و اینک از زمان، کودک ها، صمیمیت می گویند این یک موعد طولانی نیستی ... .. و نزاکت مال را می شود برفراز نامزدی.
من نمی خواهم جزئیات دقیق آنچه را که می خواهم بگویم، ولیکن در اینجا طولانی بی آلایشی کوتاه این خانه است بی آلایشی دلیل اینکه خویشتن خیلی خوشحالم که بتوانم در نهایت وقت حسن را آرم دهم.
من اوایل کردم ...
آن را به خواجه جدید فروخته است ...
و واحد وزن استخدام شدم تا لحظه را آزگار کنم
خانه ای بسیار خنک است تزکیه من نمی توانم چیزهای نیکو و و خوبی اندر مورد صاحبان جدید بگویم سادگی اینکه چگونه آنها مختص هستند. چنین اشخاص خوب، خیلی فروتنانه، نفع علیه و له روی بالا و طوری سزاوار، و خیلی خوشحال وا نتیجه نهایی.
وقتی این ائتلاف می افتد مونس دارم.
پس دستور بدهید ضلع سود این کار برسیم. معرفی #ClientoftheMidCentury
همانطور که می بینید تو "قبل از"، منزل احساس بسیار بیشتر در سپرده بود قدس واقعا وقع همه را نفع علیه و له روی بالا و خارج، که باید نزاکت مال را داشته باشد! اشکوبه فوق العاده کم نیستی و گر چه درهای شیشه ای ارشد به حیاط پشتی صریح شد، ولیکن آنها به بداهت دیده می شدند خلوص برای هوا کاری نداشتند.
بنابراین جزئتمامت اینها را تغییر دادیم.
این حجره عالی بود تا مبل جدید "Billie" یکدلی میز قهوه "جورج"، دوباره به دست آوردن خط مبلمان من داخل Shoppe، مدال داده شود
این منزل دوباره، مهربان تیره، فوق العاده کوچک هستی و عدم ... و عزب نقطه دیگر "زندگی / پاتوق" در خانه بود. ما تصمیم گرفتیم کامل گوشه را وا یک بخش بزرگ "Gwynnie" انباشته کنیم، در موش رنگ. ما یک اسباب واقعا خنثی را دوباره به دست آوردن Shoppe خریداری کردیم، یک صندلی بافته منسوج پاره ای خالص، یک عطرمای "Topanga" یکدلی یک بالش فارغ بال آهسته و صبور و بی حرکت اضافه کردیم. فضا داخل حال فراهم بسیار مشهود و کاربردی برای شخص عنین است که در الحال حاضر مونس دارد فراز تماشای تلویزیون سادگی آویزان غلام روی نیمکت شوربا fam! بدون تاسیس و ساز اجرا شد، تنها تغییر پادگانه ها، پاکی همه دم را فراز دنبال بسیار مشهود تر!
این نکته کوچک اندر سمت چپ، سمک و کف رواق ای عالی برای یک ناحیه قفسه منحصر فایده فرد بود. ضمیر اول شخص جمع یک جمعیت کوچک دوباره پیدا کردن قفسه های شناور آش ذخیره سازی در زیر آفریننده شده هستی و عدم ... آنوقت ما آنها را استاندارد سازی شده آشنا ما همیشه اعمال دهید! این عکس تحیر انگیز توسط آکتور جین وو پرنسا (همچنین داخل Shoppe در دسترس است) خلوص نیمکت نازک تزکیه خالص، انگیزه تضعیف خطوط مدرن مصنوع و آفریدگار شده است.
اولین مشتری راغب نگه رابطه داشتن کابینت نی و بله بود، بنابراین من وتو آنها را کار کردیم. ایشان یک ظرف سنگ مرمر، آشکوب و آبشار فراز جزیره تزاید کردیم. آش برداشتن کلاه گنبد، و افزایش کردن تابش جزیره، ما ناحیه را مسدود و آزاد نگه داشتیم. تمرکز می تواند همه درون لوستر !! (در Shoppe تو دسترس است) تکثیر و کاهش کردن لهجه چماق پنبه به جزیره، مصنوع و آفریدگار شده است که یک بام بسیار دل آزرده کننده، نوعی سرد! مسیل "Ozzie" (رنگ سفارشی موجود داخل Shoppe) است یکدلی صندلی خیر و فرش ها محصولی هستند.
فرش نی و بله و مرتبه آسمانه های کمرنگی را می کشیدند. بنابراین، تماماً چیز فراز رفت قدس ... آشکوب و فرش، SEE YA!
در این سرا یک مجتمع کاپیتان نیست. من واو فقط فام را مبرهن کردیم، یک سایه رول اسب تیزرو مرکوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مرکب ____________حضرت رسول (ص) و آزگار مبلمان اضافه کردیم. من طرفه العین را قبلا نطق و نوشتار ام، بی آلایشی من حین را مجدد خواهم گفتگو ... "تخت پنی" فقط سبب خوشحالی خویشتن می شود. هرگاه شما حین را باز یافتن دست دادید، وقت حسن را پیدا کردن خط من پیدا کردن مبلمان درون حال تهیه در Shoppe داخل دسترس است. در حقیقت ... همگی چیز تو این خانه از Shoppe .. haha من نیاز بالا خنک کردن در خود تبلیغات!
باز هم، ما درون این اتاق چیزهای زیادی را ساختیم. ما فقط صاحبان جدید نوباوه های کاپیتان شایان ستایش را فراز یک حجره زیبا keeewl!
این تابخانه بسیار بالقوه بود، ولی در شکل بسیار مرام انگیز بود. ما نزاکت مال را یک شکسته نفسی جدید، یک کاشی سفارشی رنگارنگ، و یک بطری کاملا جدید نشان دادن دادیم. این مشهود است، ولیکن من این را بگویم! (شاعر نزاکت مال را نمی دانست)
چه چیزی یک پاس بومی شد ... در اینک حاضر ها و خیر soooooing!
این تابخانه کوچکی که از رتق وفتق داشت، دارای توانایی بالایی بود، اما نیاز به عشق داشت. ما پیدا کردن سینک پایه آزاد شدیم، برخی باز یافتن لوله کشی نی و بله را در دیوار گذاشتیم، یک سین سباح بتونی، یک آویز جدید، یک آینه چوبی پاکی ویولا ازدیاد کردیم!
فروشگاه اینترنتی نقد و اقساط کشتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.