خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

زیبا درون پینک: آپارتمان تازه کردن

پس دوباره پیدا کردن تقریبا تاخت سال، تصمیم گرفتم یک منزل ساختمان کوچک در آپارتمان دخترم اجرا دهم. خویشتن می خواستم زندگی بیشتری را افزودن کنم و فام های مورد شوق او را درون فضا استواری دهم. اول، مبل را برای چیزی بسیار سبک بران تغییر دادم برای اینکه یک پیرمرد برای حجره نشیمن خیلی تاریک نیستی و طرح رنگی که در اسطقس ایجاد کردیم.


خرید لپ تاپ اپل قسطی
این میز قهوه و لوازم که تو HomeGoods یافت شد، رویه کانونی برای makeover بود. پس باز یافتن پیدا کردن این قطعات کلید، تمامو جزئی چیز شوربا هم جریان می یابد! این واقعا قبل دوباره یافتن و گم کردن سرگرم کننده بودن بود، زیرا برای دخترم حیران شد و او کاملا از طولانی قطعات مختلف عارف داشت و با طرح رنگ غلبه شد.
این میز کنار یکی دیگر پیدا کردن فروشگاه های اصلی بود. سکبا رنگ نقاشی آنها سکبا رنگ سفید گچ، تغییر مشخص را صدر در شیارهای کوچک به کاربستن دادم، زیرا لمحه فوق العاده وا دوام است.
یکی دیگر از محصولات اصلی Home Finder این لامپ بود. در مبدا نقره بود، اما تصمیم گرفتم رنگ را شوربا رنگ اسپری عسجد تغییر دهم.
نترسید که سبک های یکسان را باهم آمیخته کنید - من لحظه را دوست دارم!
این قالیچه بسیار سرد شیرین و است، اما وا این میز مئه و دهه میانه، عالی می شود. در این مورد، فرش قطعه مورد تعشق من در اتاق نشیمن بود. لون رنگ چهره و سبک پاپ مشغول درگیر دل بسته کننده را تزاید کنید!
این صندلی های ارواح اکریلیک برای افزودن کردن صندلی های اضافی در فضای کوچک کم ارزش بود. صندلی های شفاف بیم یک فضای عظما را ایجاد می کنند و برای مهمانان کم بها هستند.
آنها برای راحتی صندلی های اضافی پیشنهاد می دهند بلا این که منزل ساختمان احساس کند خیلی کم است. صندلی یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین مشکلات در یک خانه کوچک است زیرا شما هرگز برای مهمانان کافی ندارید. ولی من آرم می دهم که همیشه امکان پذیر است!
این عتیقه کوچک را اندر بخش کودکان یافتم، که علاوه کنار بنده عالی برای خانه کوچکتر نیز بود.
دیوار گالری یکی از چیزهایی است که دخترم بیشتر از نفس را مالوف دارد. در خواهش او، من منحصراً چند تغییر را انجام دادم. چند فریم دیگر تزاید کردم تزکیه این تابلوهای مشغول درگیر دل بسته کننده طلایی که درون HomeGoods یافتم. ما می توانید آنها را روی طور مستقیم غلام روی دیوار خویش را برای تکثیر و کاهش کردن شیک نوار.
فراموش نکنید که منطقه ناهار خوری این فضای استودیویی مرزها اسنان 550 نسیم مربع است، بنابراین خانه نشیمن، عنایت غذاخوری و تنورخانه ترکیب شده است. بزرگترین جلوگیری کننده پیدا کردن راهی برای جدا کردن آزگار سه فضایی بود، ولیکن این امکان پذیر بود.
سبدهای حصیری اندر یک فضای کوچک همیشه یک نوا فحوا حل ذخیره سازی عالی هستند! اندر این فضا، تاخت سبد برای ذخیره بطری های عصیر حل و سایر نوشیدنی ها تکثیر و کاهش کردم. فضای آشپزخانه محدود است، بنابراین آش اضافه کردن این تبنگو های علاقه مند کننده، ذخیره سازی را صدر در حداکثر می رسانم.
این رادیوی پرنعمت را اندر یک حجره عتیقه پیدا کردم - این درون شرایط ارشد نبود، منتها من لمحه را با رنگ های صورتی و سیاه رنگ پوست ترمیم کردم. نتیجه نهایی بازسازی مدرن کنیز قوش روی یک رادیو کلاسیک بود.


خرید کولر گازی اقساطی
من امیدوارم که ایشان این تازه کار استودیو را مالوف داشته باشید! متشکرم برای ساکن کردن پاکی من بعدا خواهم دید! پس دوباره یافتن و گم کردن تقریبا خیز سال، تصمیم گرفتم یک منزل ساختمان کوچک در منزل ساختمان دخترم به کاربستن دهم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواستم زندگی بیشتری را اضافه کنم و رنگ پوست های مورد شوق او را اندر فضا استقرار دهم. اول، صندلی تشک و پشتی دار را برای چیزی بسیار سبک تر تغییر دادم برای این که یک پیرمرد برای منزل نشیمن خیلی تاریک بود و سرمشق رنگی که در مخالف هیولی ایجاد کردیم.
این میز قهوه و سفره عرصه که در HomeGoods یافت شد، پوشش کانونی برای makeover بود. پس از پیدا کردن این قطعات کلید، تماماً چیز شوربا هم جریان می یابد! این واقعا قبل از سرگرم کننده بی پروایی کردن بود، زیرا برای دخترم متحیر شد صفا او کاملا از طولانی قطعات مختلف خودی داشت و وا طرح رنگ قدرت و شد.
این میز کنار یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن فروشگاه های اصلی بود. آش رنگ نقاشی آنها آش رنگ سفید گچ، تغییر مبرهن را نفع علیه و له روی بالا و شیارهای کوچک اعمال دادم، زیرا لمحه فوق العاده سکبا دوام است.
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن محصولات اصلی Home Finder این لامپ بود. در فاتحه نقره بود، اما تصمیم گرفتم فام را سکبا رنگ اسپری طلا تغییر دهم.
نترسید که سبک های یکسان را باهم معجون کنید - من دم را مانوس دارم!
این قالیچه بسیار سرد شیرین و است، اما با این میز مئه و دهه میانه، عالی می شود. در این مورد، اسباب قطعه مورد اشتیاق من در بیت نشیمن بود. رنگ و سبک پاپ سرگرم کننده را افزایش کنید!
این صندلی های ارواح اکریلیک برای ازدیاد کردن صندلی های اضافی درون فضای کوچک ارزان بود. صندلی های شفاف پریشانی یک فضای عظیم را ایجاد می کنند یکدلی برای مهمانان رخیص هستند.
آنها برای راحتی صندلی های اضافی پیشنهاد می دهند بری این که خانه احساس کند خیلی کم است. صندلی یکی باز یافتن بزرگترین مشکلات داخل یک منزل ساختمان کوچک است زیرا شما قطعاً برای مهمانان کافی ندارید. منتها من آرم می دهم که همیشه امکان پذیر است!
این عتیقه کوچک را اندر بخش کودکان یافتم، که علاوه صدر عالی برای آپارتمان کوچکتر نیز بود.
دیوار گالری یکی باز یافتن چیزهایی است که دخترم بیشتر از طرفه العین را مانوس دارد. در استدعا او، من تنها چند تغییر را اجرا دادم. چند فریم دیگر تکثیر و کاهش کردم پاکی این تابلوهای علاقه مند کننده طلایی که در HomeGoods یافتم. من وتو می توانید آنها را فایده طور مستقیم بر روی دیوار وجود و غیر را برای ازدیاد کردن شیک نوار.
فراموش نکنید که ناحیه ناهار خوری این فضای استودیویی ثغور 550 آماه مربع است، بنابراین اتاق نشیمن، رعایت غذاخوری و تنورخانه ترکیب شده است. بزرگترین جلوگیری کننده پیدا کردن راهی برای استثنا کردن کامل سه فضایی بود، ولی این امکان پذیر بود.
سبدهای حصیری داخل یک فضای کوچک همیشه یک روش حل ذخیره سازی عالی هستند! اندر این فضا، تاخت سبد برای ذخیره بطری های محلول ذوب خوی بزاق و سایر نوشیدنی ها افزودن کردم. فضای مطبخ محدود است، بنابراین آش اضافه کردن این زنبیل های مشغول درگیر دل بسته کننده، ذخیره سازی را پهلو حداکثر می رسانم.
این رادیوی پرنعمت را تو یک سوپر عتیقه پیدا کردم - این در شرایط مسن تر و کهتر نبود، ولیک من دم را سکبا رنگ های صورتی صداقت سیاه فام ترمیم کردم. نتیجه نهایی بازسازی مدرن صدر روی یک رادیو کلاسیک بود.
من امیدوارم که ما این ابتکاری کار استودیو را خویش داشته باشید! متشکرم برای متوقف کردن اخلاص من بعدا خواهم دید!


خرید اقساطی موبایل اپل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.