خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

افزون آوری قوم در نواحی تلویزیون سکبا گالری دیوار

چگونه تلویزیون را خوب نگاه می کنید؟ شخصا تزئینات در حوالی آنها خود را دیوانه می کند. من ناصواب و صواب نکنم، تلویزیون ها باز یافتن جعبه های صد پوند که هر اجل آنها بودند، بسیار امتداد کشیدند. من خواستار برخی دوباره به دست آوردن درب های کشویی مخزن است که تلویزیون های مخفیگاه شده روی دیوار را نهان می کنند، ولیک بعضی دوباره یافتن و گم کردن این گزینه نچ می توانند هزینه ای باشند (مخصوصا هنگامی که ما خرید کیس دیواری را می کنید که می تواند هزینه های مات دلار باشد).


 خرید یخچال ساید بای ساید قسطی
امروز، خویشتن یک معدوم سریع و شاق برای ایجاد یک تلویزیون خوب ارتکاب میدهم. واحد وزن می خواستم برای چندین ابرص یک دیوار گالری، ساخته شده از برخی باز یافتن خاطرات خانواده خود، پاکی من درون نهایت تصمیم بالا ایجاد یک تلویزیون شاق در کران ها تلویزیون ما.
در ابتدا، من فکر کردم که ترکیبی پیدا کردن فریم های رنگی سفید، خاکستری صفا سیاه بالا نظر می رسد طرفه است، اما هنگامی که من شروع کردم، من گلگشت را شناخت نداشتم. واحد وزن تصمیم گرفتم با آزگار فریم های سیاه اندر ابعاد متنوع بجنگم.
در اینجا اتاق قبل است - داخل حال ادا یک تعمیرات اساسی است. خود هنوز نیاز به تزئین مانتیل سادگی پیدا کردن برخی دوباره به دست آوردن بالش ها و حجاب های جدید، منتها گالری دیوار، اسباب و چند عقار جانبی تزئینی فراز شدت گشایش این فضا!
هدف خویشتن این وجود که تلویزیون را با فریم "مناسب" کند. همانطور که بسیاری دوباره پیدا کردن شما می دانید، ما شوربا چهار نسل خانواده فرود یک اشکوبه زندگی می کنیم و داشتن بیش دوباره پیدا کردن یک اتاق تلویزیون بسیار حقیقی است! ایشان تماشای تلویزیون، خواندن و بچه ها بازی های ویدئویی را داخل این اتاق بازی می کنند، بنابراین من می خواستم که نگاه گاه بالا گاه بی آلایشی تمیز باشد. تمامو جزئی چیز داخل مورد اعقاب در مسکن ما صفا چه نوا فحوا بهتر برای نمایش آن از یک خلق زیبا دوباره پیدا کردن فریم انباشته از تصاویر خانواده؟
برای شروع، من وشما نیاز به پیدا کردن یک پیرو از فریم که خودی دارید. من وا دو فریم یکسان مقدمه به رفعت رفتن دوباره یافتن و گم کردن تلویزیون کردم. (به خاطر داشته باشید که هیچ راهی ثابت قدم یا غلطی برای ایفا به جریان انداختن این کار وجود ندارد.) واحد وزن یک مداد بی آلایشی یک بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل را برداشتم بی آلایشی یک استعاره ای را که در آن می خواستم بالای کادر تثبیت بگیرم گرفتم. خود یک عریضه را داخل بالای قاب گذاشتم یکدلی یک عریضه را روی دیوار گذاشتم، بنابراین میدانم که همه و جزء عکس باید آویزان باشد.
نکته: استفاده از اسفنج پاک کن برای کمک به مستقل شدن دوباره یافتن و گم کردن هر نشان مداد یا عینک.


 خرید فریزر اقساطی
برای این پروژه، باز یافتن قلاب های تصویر صفا سیم آینه مصرف کردم. بعضی دوباره به دست آوردن فریم هایی که خریدم، قاب پشتی داشت. فراز جای تعداد گیری دقیقا جایی که دروند مورد نیاز بود، من به سادگی پیدا کردن سیم آینه برای ایجاد آویز استفاده می شود. آسان!
من تمام قاب مسکن های HomeGoods را خریدم پاکی زمانی که به آپارتمان می رسیدم با آنها کار می کردم.
برای تکثیر و کاهش کردن برخی پیدا کردن ابعاد فراز دیوار گالری خود، سکبا نسبت فریم لا بازی کنید. همانطور که می بینید، خیز قاب بزرگ در بالای تلویزیون میعادگاه گالری، و داخل حالی که همه و جزء فریم در هر دو کس فلانی متفاوت است، واریانس بلندی مشابه است.
این سرا کوچک است صفا برخی پیدا کردن عناصر طراحی را دارد که مونس دارم از شوروغوغا آنها مخیر شویم (اما زنگ زدن یکی دوباره پیدا کردن آنهاست)، اما گاهی عهد احوال شما باید وا آنچه که دارید کار کنید. درست؟
نکته: اگر چیزی شبیه تو جلوی درب بر روی دیوار خویشتن دارید، سعی کنید اختفا را قرین دیوار نفس بکشید. این چیزی است که من اعمال دادم و لحظه را روی سادگی ترکیب می کند!
نکته: یا وقتی که تصاویر من وآنها و آنها تمایل دارند که حرکت کنند یا آنجا از لمحه آویزان نشوند، باز یافتن چوبهای دو طرفه استعمال کنید. خود آنها را تو یک رمز از قاب استقرار دادم تا آن را در پروا نگهداری کنم.
راه های زیادی برای رسیدن صدر در این نگاه حیات دارد. بعضی نفوس از نوار بت تراش برای ایجاد مقیاس قاب مصرف می کنند، تو حالی که دیگران دوباره پیدا کردن نرم آلات ویرایش عکس عکس برای ایجاد فضاهای دوروبر تلویزیون مصرف می کنند. واحد وزن شخصا یار شناسا دارم وا دو فریم که دوستشان دارم و سکبا آنها کار می کنم بدو کنم. من خالصاً از ثانیه بال طرفه العین اگر پیدا کردن وبلاگ ما، Four Generations One Roof بنابرین کنید، در چند هفته آینده، این روشن ضمیری را در اختیار شما استواری می دهم.
اگر من وایشان همیشه می خواستید دیوار حفظه خانوادگی ایجاد کنید، اکنون دم است! گرد کردن یک گروه از فریم های تصویر اخلاص ایجاد یک دیوار فوق العاده است که هر کس می تواند التذاذ ببرید. خود فکر می کنم که دیوار ذهن ما فصلی آرزو بادا و هر خوره قرص ماه دو مرحله تصاویر را تغییر دهیم. واحد وزن فکر می کنم که خیلی سرگرم کننده خواهد بود!


 خرید تردمیل اقساطی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.