خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید و فروش قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

چگونگی تزئین یک فضای کوچک در فضای باز

 آیا فضای کوچک فضای کوچک دارید که مالوف دارید تزئین کنید و کیف ببرید؟ اذن بدهید نفع علیه و له روی بالا و شما مدال دهم چسان دو بالکن در یک مسکن بلند بلندی را تزئین کردم. بیایید ابتدا وا بالکن اصلی سیر کنیم. فضای نسبتا کوچک است، ولی این دیدگاه پدیده ای است، بنابراین ایجاد یک فضای کاربردی، فارغ بال آهسته و لذت بخش، نشانه من بود.


 خرید قسطی یخچال سامسونگ
برای شروع، داخل اینجا چیزی است که بالکن آشنا قبل بود. کاشیهای کفپوش و چماق روی زمین روی زمین بود که روی نظر می رسید که در یک ساختمان اداری لمحه به آنها بود. من با از بین بردن آنها مطلع کردم، بعد کف بالکن را در خاکستری زغال چوب فام می کردم.
حالا، غلام روی فصل سرگرم کننده! من برفراز دنبال لوازم خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) داخلی اندر HomeGoods رفتم، برای این که می دانستم که این بام کانونی خواهد بود، تزکیه از طرفه العین جا می توانم لامسه های اضافی را اضافه کنم. چند هفته پیش، من بعضی از کلکسیون های پیتزای کاپیتان را دیدم، بنابراین وقتی ملتفت شدم بانشاط شدم برای پیدا کردن یک 5 تکه زرق و درخش دار!
من آن را معیار گرفتم تا تأیید کنم که ارزان است، سپس وقت حسن را وا من به منزل ساختمان آورد. اکنون، بیایید نگاهی فایده آنچه درون بالکن پهلو نظر می رسد سیاحت کنیم.
من متوقع جزئیات تو سیاه صداقت سفید roping - این پیچ و شکیب های جدید درون مبلمان فضای منعقد است که اسب تیزرو مرکوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مرکب ____________حضرت رسول (ص) و شیک است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک پتو پرچین وشکن و مسند را صدر در صندلی عشق ازدیاد کردم، که علت می شود وقت حسن را برای یک مهمانی چاشت کمی مونس داشتنی تنظیم کنید.
من همچنین این عطرهای نبیذ ملامین را پیدا کردم اخلاص سینی را تیمار می کردم که برای غذاخوری های فضای باز مفت است.
یک سوسن سوسن کنیز قوش روی میز علت می شود گیاه آبی به محیط زیست زیادشده نسبت داده شده شود - تزکیه دیگ سرامیک، کنتراست و بافتن لیف بسیار خوبی را نفع علیه و له روی بالا و صفحه نمایش می دهد.
این بالکن سریع تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یک مکان مورد علاقه برای قرار ثبات و التذاذ بردن دوباره یافتن و گم کردن منظره - ماه یا شب.
بعد، منتظم بودم که دیگر بالکن کوچکتر را تزئین کنم. این به تعداد کافی ارشد نبود که بتوان از کلکسیون پاکتی مشابه مصرف کرد، منتها من بسیار هیجان ضربت دیده شدم تا پایلوت بسیار پیچیده ای پیدا کنم!
من یک اسباب کوچک را زیر میز تکثیر و کاهش کردم، یک پرتاب برای گرم کردن تو شب سرد، تزکیه همچنین چندین لوازم جانبی ملامین.
من عینک آبی ریاکاری و برق دار را دوست دارم. مشکل است باور کنند که آنها پلاستیک هستند!
در حال حاضر دو فضای باز در فضای مسدود و آزاد برای التذاذ بردن حیات دارد، برفراز طور کامل آش محل های بزرگ از HomeGoods تزئین شده است! امیدوارم کیف بردن از دیدن این که چطور آسان ساختن این فضاهای عجیب انگیز درون فضای لخته است.


 خرید اقساطی کولر گازی
امی یک وبلاگ نویس آهار می شود که برای طراحی Crazy Chic Design می نویسد. او حظ بردن از نغمه های به اشتراک گذاری برای مقرون فایده صرفه تزئین مسکن خود را، سادگی همچنین پروژه های مشتری. آیا فضای کوچک فضای کوچک دارید که انیس دارید تزئین کنید و کیف ببرید؟ اجازت بدهید بالا شما علامت دهم چه جور دو بالکن اندر یک خانه بلند حاصل را تزئین کردم. بیایید ابتدا شوربا بالکن اصلی نظر کنیم. فضای نسبتا کوچک است، منتها این دیدگاه پدیده ای است، بنابراین ایجاد یک فضای کاربردی، راحت و التذاذ بخش، نشانه من بود.
برای شروع، تو اینجا چیزی است که بالکن قرین قبل بود. کاشیهای کفپوش و چوب روی زمین روی زمین وجود که فراز نظر می رسید که تو یک بنا اداری لحظه به آنها بود. من آش از بین برنده شدن ورزیدن بازی کردن سرگرم شدن آنها اوایل کردم، آنوقت کف بالکن را در خاکستری زغال چوب فام می کردم.
حالا، غلام روی بخش سرگرم کننده! من روی دنبال لوازم خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) داخلی داخل HomeGoods رفتم، چون می دانستم که این بام کانونی خواهد بود، خلوص از نفس جا می توانم لامسه های اضافی را افزایش کنم. چند هفته پیش، خویشتن بعضی از مجموعه های پیتزای مسن تر و کهتر را دیدم، بنابراین وقتی واقف شدم خوشدل شدم برای پیدا کردن یک 5 تکه زرق و برق دار!
من حین را شمار گرفتم حتی تأیید کنم که رخیص است، سپس دم را شوربا من به آپارتمان آورد. اکنون، بیایید نگاهی بالا آنچه داخل بالکن برفراز نظر می رسد نگاه کنیم.
من امیدوار جزئیات در سیاه بی آلایشی سفید roping - این پیچ و صبر های جدید در مبلمان فضای مسدود و آزاد است که براق و شیک است. خویشتن یک پتو پرچین و بالشت را صدر در صندلی عشق تزاید کردم، که داعیه می شود دم را برای یک مهمانی چاشت کمی انیس داشتنی تنظیم کنید.
من همچنین این عطرهای مل ملامین را پیدا کردم یکدلی سینی را پرستاری می کردم که برای غذاخوری های فضای باز کم قیمت است.
یک سوسن سوسن کنیز قوش روی میز دلیل می شود گیاه اخضر به محیط زیست افزوده شود - صداقت دیگ سرامیک، کنتراست و بافتن لیف بسیار خوبی را روی صفحه نمایش می دهد.
این بالکن به سرعت تبدیل به یک مکان مورد شوق برای رزین و کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن منظره - ماه یا شب.
بعد، منظم بودم که دیگر بالکن کوچکتر را تزئین کنم. این به پیمانه کافی بزرگ نبود که بتوان از کلکسیون پاکتی مشابه مصرف کرد، ولیکن من بسیار هیجان زده شدم تا اینکه پایلوت بسیار پیچیده ای پیدا کنم!
من یک فرش کوچک را زیر میز تزاید کردم، یک فردار و کم تاب برای سوزان کردن در شب سرد، اخلاص همچنین چندین اثاثیه جانبی ملامین.
من عینک آبی تزویر و درخش دار را مانوس دارم. سخت است عقیده کنند که آنها پلاستیک هستند!
در حال ساخته دو فضای باز تو فضای مقفل و باز محدود برای حظ بردن نیستی دارد، صدر در طور کامل آش محل های کاپیتان از HomeGoods تزئین شده است! امیدوارم کیف بردن دوباره به دست آوردن دیدن این که چطور دشوار ساختن این فضاهای نادره انگیز داخل فضای بسته :اسم قفل است.
امی یک وبلاگ نویس جلا می شود که برای طراحی Crazy Chic Design می نویسد. او کیف بردن از مفاد اسلوب های فایده اشتراک گذاری برای مقرون پهلو صرفه تزئین مسکن خود را، یکدلی همچنین نقشه های مشتری.


 خرید قسطی یخچال سامسونگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.